Khamis, 7 Julai 2011

Gian+rindu=blog~

Assalamualaikum.Yo.Long time no see kan.Waaaaa..angat rindu kan blog ni.tapi tu la.apa kan daya kan.bz.hurm..harap korang semua sihat2 belaka la ye.rindu sgt2 ngn blog ni.smpai tak terkata.tp tu la.nk kata jugak.belajar time part 3 ni sgt mencabar.eh.mencabar ke?hurm..agak la.law3 sgt ummmmpphh..payah kot.tp aku akan berusaha supaya dpt menekel law3.jgn rsau.

lega sgt2 bila election dh habis.lapang je rasa.lega.tahniah diucapkan kepada calon2 hicom yg telah dipilih.orang ramai telah memberikan mandat untuk anda.memimpin la dgn baik.jadi pemimpin yang baik.ok.bila berbicara ttg pemimpin,aku sedar yang aku ni bukan la pemimpin yg baik.aku kategorikan diriku sebagai pemimpin yg gagal.aku gagal dlm semua aspek.kadang-kadang aku malu dgn diri aku ini.baru nak memimpin sikit pon dh gagal.macam mana la nk memimpin orang rmai.haish.nampak beno nipunya.hurm..

Dalam masa yang terdekat ni,Pre Law Club UiTM Kedah akan mengadakan Wacana Perdana.hari sabtu ni dekat C1-C4.datanglah wahai prelawrian sekalian.majlis ilmu ni xrugi kalau kita datang rmai2.byk manfaatnya.mcm mana la prelaw club nk maju kalau ahli sendiri pon xsokong aktiviti2 prelaw club.hurm..Wacana Perdana hari sabtu ni akan membincangkan ttg Peluang Kerjaya Dalam Bidang Undang2.kalau tak salah le.amek law tak semestinya jadi lawyer kan.byk la bidang pekerjaan yg ada.nk hurai panjang pon sy tak reti.apa kata dtg beramai-ramai ke C1-C4 hari sabtu ni.bru la tau.ha.one more thing.makanan pagi dan tgh hari disediakan.jadi datang la ye.

ouh ye.semalam ada majlis anugerah dekan.dgr kata grand habes.haish.jelesnya.nak jugak.walaupun sy ni xla pandai sgt kan.tp keinginan tu ada.hohoho.mesti byk makanan kan.sedap2 plak tu.argggghhh..naik gila aku.ha.one more thing.esok ada Konsert Bingkisan Alam.OMG.mesti best kan.tak sabar dh ni.ni ha dya punya banner.cuba korang usya tgk.

ak

Mai ramai2 tau.hehehe.hoooyeaah..minggu depan dh cuti mid sem.best kan.seminggu la bercuti nampaknya.hehehe.dah lama tak menulis ni rasa gian la plak.hurm..tak pe.sampai sini dlu.nnt kalau ada apa2 aku update lagi.thankz..Assalamualaikum.

 

p/s aku ada order lencana SNSD.tak sabar la nk dapat.ahahahahaha.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wasalam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...