Sabtu, 13 Ogos 2011

RAmadhan Day-13

Assalamualaikum.Hai diucapkan kepada semua pembaca.Harap korang sentiasa sihat gamaknya.Salam 13 Ramadhan dari saya.First and the Foremost..cewaahhh..cakap omputeh gitu.kelas kau maria.ahahahahhaa.Cepat sungguh masa berlalu.betul kan.Tup tup dah 13 hari kita puasa.Hari ni penat jalan-jalan.Pergi shopping sikit.huhuhu.Pastu tadi pi timbang berat badan.Al-maklumla 13 hari berpuasa kan.Nak jugak tengok hasilnya.Tapi Alhamdulillah keputusannya sangat mengejutkan.Not bad la kan.Turun 4kg.Agak byk la jugak.hehehe.Harap berterusan la.Aminn..

gamba time muda-muda niIMG_1273

Saya terlalu merindui dunia blog ni.Tapi apakan daya.Faktor masa dan kesibukan menjadi kekangan yang paling utama untuk berblogging ni.Assignment pon dah makin memuncak dah.Biasa la tu kan.Hidup sebagai mahasiswa memang takleh dipisahkan dengan assignmet.Assignment dan student tu saling melengkapi antara satu sama lain.Hehehe.

Jam telah menunjukkan pukul 1.26 pagi.Namun para jejaka di Malinja masih lagi bersukan.Perlawanan futsal dan badminton masih diteruskan.Untung lah.UiTM Kedah tak pernah tandus dgn atlit.Majulah sukan untuk negara.Tatkala ini juga,alunan lagu raya sudah tidak kedengaran.sunyi sepi.Hanya riuh dari pemain-pemain yang masih kedengaran.Malam ini sungguh gelap.Sejuk.Sekejap sahaja lagi,aku akan pergi menyerang Dining Malinja untuk bersahur bersama roomate-roomate aku.Huh.itu rutin biasa.

Test eco baru sahaja berakhir.Terasa satu beban baru sahaja hilang.Lepas ni debate bakal menyusul.Ouh aku bukanlah debater yang hebat.Maafkan aku wahai komrad-komradku.Antara kalian semua,aku yang paling teruk.Aku akan cuba buat yang terbaik.Lepas debate ada kuiz eco yang kedua pulak.Kemuadian kami akan dihidangkan dengan test global.soalann esei.no hints.ok fine.Memang sakit jiwa kan.Ni la student kan.Kena la berusaha.Jangan mengalah.

Kepada semua rakan-rakan,saya ingin memohon maaf kalau saya ada buat salah.terkasar bahasa,terlanjur kata.tak kira la apa pon.Mintak maaf sangat2.Hehehe.Salam Ramadhan dari saya.Assalamualaikum wbt.Hingga ketemu lagi.

p/s sapa penah makan burger grilled kat bazar uitm kedah.sedap kan.heeee~

3 ulasan:

amie berkata...

gud luck :)

Unknown berkata...

sedao ka along burger situ?oke esk aku try!hehe
along tau dak course aku xbyk assignment mcm hg.aku slalu jeles dgn depa yg ada assignment.cthnya hg lah!nmpak bz ja.aku ni nampak rileks ja smp rumet aku kata aku mcm bukan pelajar sini ja.uwaa

TUN Syed Husainie Faruzi berkata...

hana.burger dia sedap kot.tp mahal la sikit.tp aku suka <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...