Sabtu, 30 April 2011

Tiada Yang Mustahil~

Assalamualaikum dan salam sejahtera.Hai semua.Apa kabar?Sehat ke kome suma?Kalau sihat tu alhamdulillah.Hehehe.Ok.Entry kali ni tak panjang rasanya.Just nak share pengalaman saya berdiet.Ahahaaha

Lawak kan?Hurm.Harap-harap tak lambat untuk saya berdiet.Saya dah nekad.Ni adalah keputusan saya sendiri.Tidak dipegaruhi mana-mana pihak.Huhuhu.Saya rasa dah tiba masanya untuk saya buat perubahan.Perubahan ni demi masa depan saya juga. Smile

Mula-mula tu memang payah.Rasa macam semua ni mustahil.Tapi percayalah sahabatku,tiada yang mustahil dalam dunia inii.Selagi anda percaya pada diri anda,anda pasti berjaya.Sebelum ni memang tak pernah terfikir pun nak diet semua ni.Tapi,pada satu hari tu,Allah tunjukkan jalanNYA untuk hambanNYA yang lemah ini.

Begini ceritanya bermula:

Saya keluar bersama dua orang sahabat saya iaitu Zamer dan Anuar.Kami jalan-jalan pergi ke ANEKA.Pastu kami pi tempat baju-baju tu.Aku rasa sangat sangat jeles.Sebab baju untuk saiz dorang sangat banyak dan designnya cantik-cantik belaka.Tapi macam mana dengan baju aku?Hurm.Timbul kesedaran dalam hati ni.Lagi satu.Jadi orang gemuk ni selalu diejek,dicemuh.Hurm.

Jadi,mula dari detik itu la aku bangun.Aku bangun dari mimpi ku.Aku sedar.Aku patut lakukan sesuatu.Dan aku ambil langkah tu untuk berDIET.TETTTTT..DIET OK~

Jom kita selusuri liku-liku yang terpaksa saya hadapi ketika berdiet~

 

“END OF PART 1”

INTRODUCTION~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...