Khamis, 8 November 2012

Jackal is Coming

Assalamualaikum semua. Okay. Hari ni tak banyak aktiviti yang dijalankan. Kelas pun cuma ada satu kelas je hari ni iaitu kelas Graphi Design. So far kelas ni okay la. Tak sanggup nak ponteng kelas ni. Bukan apa. Aku ni lembab sikit bab bab mengedit gambar ni. Kang kalau ponteng memang kojol la jawabnya. Hahaha.

Okay. Sebenarnya hari ni Bob ingat nak mempromosikan satu filem Korea yang bakal ditayangkan tak lama lagi. Filem ini bakal dilakonkan oleh Song Jihyo yang memegang watak sebagai Bong Min Jung telah menerima tugas untuk membunuh seorang selebriti ternama iaitu Choi Hyun yang dilakonkan oleh Jae Jung.

Pada 8 November, Lotte Entertainment melaporkan bahawa filem Jackal is coming telah pun dijual di Jepun, Thailand,Singapore, Indonesia, Brunei dan juga Malaysia sebelum ia ditayangkan di Korea.

Sebuah syarikat pengedaran di Jepun berkata, “ Jae Joong merupakan salah seorang daripada penyanyi Korea yang popular di Jepun. Dan kami berharap filem ini akan menjadi box ofice kerana dia merupakan seorang pelakon yang baik dan di muncul sebagai selebriti utama di dalam filem ini.”

Jom kita serang ke pawagam yang berdekatan untuk menonton filem ini. Semoga filem ini berjaya untuk mencapai box office.

Antara adegan dalam Jackal is Coming

1 ulasan:

peach berkata...

love your blog:) xx peach

momomoworld.blogspot.com
or
justalittlekitten.blogspot.com.au

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...