Sabtu, 7 Mei 2011

Perfume dan Aku~

Assalamualaikum.Hye.Ha mai-mai cheq nak habaq satu cerita.Hehehehe.Cerita apa?Ha ce teka ce teka.Hehehe.Ha awok nak nanye ni.Kome suma suka perfume tak?Hurm.Secara peribadinya awok ni suka sangat ngan perfume.Ahahahha.Sampai mak saya menggelarkan saya dengan gelaran “HANTU PERFUME”.Huahuahua.Tetttttt…Korang mesti ada perfume feberet kan.Ahahaha.Ok entry kali ni awok nak kongsi ngan korang tentang perfume feberet awok.Heee~

Ha nampak dak gamba di atas.Hehehe.Uwww..Midnight Fantasy.Ni la salah satu perfume feberet saya.Hehehe.Wangi gilak.Hohoho.Ha apa-apa?Perfume ni perfume perempuan?Hurm.Yup.Memang perfume perempuan pun.Hehehe.Bau perfume ni macam gula-gula.Sweet je.Suka sangat-sangat ngan perfume ni.Hohoho.Ha ni ada review pasai perfume ni.korang baca Di sini.

Ok perfume ni pon ok jugak ni.Anna Sui-LIVE YOUR DREAM.Sangat best.Ouh ye.Satu benda yang awok suka pasal Anna Sui ni ialah botol dia cantik.Unik beb.Betul la tak tipu.Hehehe.Botol dia cantik dan melertz gituh.Bau dia pun lembut je.Ok je.Huhuhu.Nak maklumat lebih lanjut,baca la Di sini.

Setakat ni la dulu entry kali ni.Hehehe.Ha amacam.Apa perfume feberet korang?Share la ngan Bob.Huhuhu.Komen la kat bawah ni.Hehehe.Sekian dulu ya.Assalamualaikum.Semoga korang bahagia-bahagia slalu.Take uolls.Sayang korang Winking smile

 

6 ulasan:

angkasa berkata...

along aku xpakai perfume.weee

TUN Syed Husainie Faruzi berkata...

ahahahha..ouh.ok2..

Miss Shikio berkata...

beli lah kat I satu

hahahah~

TUN Syed Husainie Faruzi berkata...

anything kat onechan i..ahahahaha

mykhalis berkata...

khalis? nature.. hehe..bau badan..

TUN Syed Husainie Faruzi berkata...

nature lg bagus :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...